Dlouhodobě jsem spolupracoval se společností Business Factory, kde jsem měl možnost zajišťovat social media marketing pro Citroen, Primu, mobilní aplikaci Openshop.io a mimo jiné i pro luxusní, světově známé, kosmetické salóny provozované společností The Grooming company.
Pro tohoto klienta jsme využívali specifický typ kampaní – Offline konverze – díky nim jsme dokázali změřit kolik uživatelů sociálních sítích, kteří viděli naši reklamu, následně přišlo i reálně přímo do salónu.
Facebook naše práce natolik nadchla, že se ji rozhodl zařadit do svých Success stories.
Co pro online markeťáka znamená, když o vás napíše sám Facebook? Přirovnal bych vám to k Olympijskému zlatu 😀 Ne, opravdu… je to pro mě velká čest. Velké díky patří právě i Business Factory, kteří patří mezi světovou špičku v inovacích pro online marketing.
V case study se dozvíte, jak jsem ve spolupráci s Business Factory klientovi přinesl 45% nových zákazníků a 1200 nových vyplněných registračních formulářů za měsíc.
Článek přímo na Facebooku si můžete přečíst zde.
Delší verzi v CZ i na Newsfeed.cz.