PŘÍBĚH

Kdo jsem a jak to celé začalo?

Social media marketing je moje žezlo.

V odvětví social media marketignu se pohybuji sedmým rokem. Pomohl jsem již desítkám firem a podnikatelů. Proinvestoval jsem více než 100 milionů korun skrze Facebook marketing. 

Byl jsem hlavou sociálních sítí pro historicky první Comic-Con Prague. Spolupracoval jsem s přímým partnerem Facebooku, Business Factory a ROI Hunter, kde jsem spravoval projekty jako je Citroen, Prima, dále také světově populární brandy jako Sisters, N.bar a 1847formen.

Pravidelně pomáhám e-shopům zvýšit jejich tržby a další projektům z různých odvětví najít nové zákazníky.

Také se zaměřuji na skandinávský trh, kde jsem nastartoval social media marketing start-upu se světovým přesahem – Warm Music.  

Mou práci dokonce zařadil Facebook do svých success stories.

Vzdělávám o Social Media Marketingu. Nahrávám podcast Businessology CZ, který si můžete poslechnout níže.

Využijte Facebook marketing naplno a zvyšte své tržby! 

Pokud nemáte marketing na sociálních sítích nastavený správně nebo jej dokonce vůbec nevyužíváte, pak necháváte každý den ležet peníze na stole.

Špatně zvolená optimalizace u kampaně na Facebooku, nesprávně nastavený pixel, nevyužití produktového katalogu nebo dokonce  remarketingu? To vše může výrazně ovlivnit tržby, které vám Facebook a Instagram může generovat.

Kromě těchto technických záležitostí je klíčové umět vymyslet efektivní funnel, neboli cestu zákazníka. Sociální sítě nabízí skvělou příležitost, jak nadchnout uživatele vaší službou, či produktem. Ve většině případů toho však nejde docílit jednou reklamou, ale účinnou sekvencí reklam, díky které uživatel pozná vaši firmu a začne ji důvěřovat natolik, aby u vás nakoupil. Toto dodnes nedělá 99% inzerentů na sociálních sítích.

Vaši potencionální zákazníci průměrně tráví denně na sociálních sítích přes 2 hodiny a 20 minut. Tolik času máte, abyste využiili jejich přítomnosti a přeměnili je na platící zákazníky. 

Víte, jak je správně oslovit? Jak nastavit kampaně, které najdou vaše budoucí zákazníky? A když se tak stane, tak co jim sdělit a jak je přesvědčit, aby šli na váš web a udělali žádanou akci? Jak s nimi udržet vztah, aby se vrátili a nakoupili znovu?

Pokud ne, klikněte na tlačítko níže a ozvěte se mi. Zkonzultuji s vámi nezávazně stav vaší reklamy a obsahu na sociálních sítích a případně zařídím, abyste využívali plný potenciál jak Facebooku, tak Instagramu.